Favoritserie

En av mina absoluta favorit tv-serier genom tiderna är The O.C. Hakade dock på lite efter alla andra - när det började gå repriser i väntan på en ny säsong. Sedan var jag fast. Jag valde till och med bort Lost på onsdagkvällarna för att inte missa ett avsnitt av OC. Dessvärre var det som med alla andra serier - första säsongen var bäst, sedan gick det utför. Jag hävdar bestämt att även sista säsongen var bra, men den höll långt ifrån samma klass som de tidigare. Att låta Marissa dö var inte den brightaste idén som manusförfattarna kläckte, även om jag kan erkänna att jag satt och bölade när det skedde.

Jag har den första säsongen i min ägo, och jag ska banne mig införskaffa resterande tre också. Sedan blir det maraton.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0