Härliga dag?

Har inte sovit så bra inatt, och det var riktigft tungt att kliva ur sängen imorse. Men jag antar att jag får skylla mig själv när jag sitter uppe och tittar på Sprängaren. Var i vilket fall som helst på jobbet när jag skulle, dock lagom motiverad. Denna sinnesstämning förändrades dock aningen när jag upptäckte att teamleadern vabbar.

Jag börjar få lite ont i halsen. Förhoppningsvis är det något som försvinner fort som attan, för jag vägrar att vara sjuk nu. Det vill jag inte.
Solen skiner, trots att det är lite kyligare ute än vad det varit i helgen. Sitter här med fönstret öppet för att få in lite luft, och upptäcker då att det blåser halv storm ute. Mina papper virvlar omkring som om de hamnat i värsta tornadon. Men det gör inte så mycket.

Måndagar är sällan roliga. Den här måndagen är inget undantag. Men jag hoppas att det bara blir bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0