Helena - Fighting the war

Nu när jag loggade in på msn fick jag se att han har skrivit en liten kommentar, precis så som jag själv brukar göra så att folk kan se vad man gör, vad man är på för humör eller någonting helt annat efter egen smak. Nu manifesterar han sin kärlek till sin flickvän. Eller nya flickvän som jag fortfarande kallar henne, trots att deras förhållande är allt annat än nytt längre. Ett litet hjärta och sedan hennes namn.
Jag kan inte låta bli att undra om min bild har något med det att göra. För vanligtvis brukar det bara stå massa annat dravel bakom hans namn. Samtidigt förstår jag inte varför han skulle börja riva upp massa sådana saker, då allt jag egentligen har gjort är att lägga upp en jäkligt bra bild på mig själv. Jag tror att jag tolkar in för mycket. Men jag hoppas att han tar åt sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0