Helena the Hottie

Är trött på att se hans bild varje gång han loggar in på msn. Alla känslor som fanns då kommer tillbaka, vare sig jag vill eller inte. En del av mig blir varm och glad. En annan del av mig, den som bestämmer, sköljs över av jobbiga känslor och vill inte se. Vill inte veta. Lämna mig bara ifred med mitt lidande. Ett lidande som inte finns där och är lika påtagligt om jag inte hör från dig. Om jag inte ser att du lever ditt liv. Lycklig.

Jag har hittills varit en liten anka på msn. Nu laddade jag upp en bild, bara för att känna mig bättre. Den snyggaste bilden jag har på min dator (dessutom är vi två hotties på den). Som sagt, det är utav rent egoistiska skäl. Jag vill att han ska se att jag mår skitbra (trots att texten du nyss läst kanske vittnar om annat i vissa stunder), och att jag är läcker as hell. Se vad du missar!


image338

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur loggar man mns och vad är det

2008-05-06 @ 17:53:33
Postat av: Helena

MSN Messenger, ett av de största chattprogrammen i världen. Om du har en hotmailadress.

2008-05-06 @ 22:59:28
URL: http://hella.webblogg.se
Postat av: Anonym

Om jag inte har en hotmeil funkar det ändå?

2008-05-07 @ 18:58:06
Postat av: Helena

Det är ju kopplat till din mailadress, så det är jag tveksam till. Gå in på msn.se och kolla.

2008-05-07 @ 19:29:10
URL: http://hella.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0