Så blev det igår

Gårdagkvällen var mycket trevlig. M var dock extremt sen, förmodligen för att jag sa att han inte behövde stressa. Man ska aldrig säga så till honom, då han är den värsta tidsoptimisten jag vet. Men jag verkar aldrig lära mig. Vi gick och handlade mat, och jag överlät i stort sett hela matlagningen åt honom (trots att vi efter spenatsoppan faktiskt har fått bevisat att jag KAN laga mat). Jag såg dock till att vara ansvarig över bearnaisesåsen, och det klarade jag galant.

Vi delade på en flaska vin, och jag vet inte om det var den som gjorde att han somnade i min soffa. Även jag nickade till. Men det gör ingenting, för vi hade ju haft trevligt fram till dess. Även om han halvdissade min musiksmak (som ju nästan är fulländad perfektion). Dock gick lite Peggy Lejonhjärta hem, om än inte en av de Peggy- låtar jag gillar mest.

Han bekräftade även ännu en gång att jag faktiskt snarkar. Jag klandrar honom inte för att han buffade på mig så att jag vaknade, det hade jag också gjort om jag var han. Av någon anledning bet jag honom då i armen. Men det får han tåla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0