Hon är modig

Min fina vän Karin är idag den modigaste personen jag känner. Jag är mäkta imponerad över vad hon har gjort idag, och jag kan säga att jag aldrig i livet skulle våga göra samma sak. Mest för att jag är livrädd för vad allt sånt där heter. Jag höll ju nästan på att svimma när de skulle sticka mig i fingret på företagshälsovården (ok, jag erkänner även att jag grät som en liten unge)... Jag är glad att hon vågade ta beslutet, och att hon faktiskt fullföljde det. Om inte det är häftigt, så vet jag inte vad.



En gammal bild jag rotade fram på min vän. Sommaren 2003, tror jag.

Kommentarer
Postat av: emmelie.

sv: Lars kör ju här i lkpg .. sen skulle jag på nån grej med Håkan.. han kör turne tror jag haha.. inte klart än.. hoppas jag ska dit iaf : )

2008-05-14 @ 20:31:34
URL: http://emmsaan.webblogg.se/
Postat av: Karin

Tack baby! Allt känns annorlunda och konstigt men det är otroligt skönt att det är över och att vara hemma igen. Är bara så extremt rastlös... :P PUSS

2008-05-15 @ 09:39:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0