I hans famn

Fick jag önska något, skulle jag i detta nu vilja ligga ihopkrupen i hans famn. Jag skulle ligga där och bara känna mig älskad och behövd och trygg. Det skulle vara den perfekta torsdagskvällen för mig.
Men dessvärre sitter jag här ensam med datorn och tv:n som enda sällskap (och det är inte helt åt skogen det heller). Inte en enda karl i sikte. Någon som anmäler sig frivilligt? Egentligen har jag inte någon speciell i åtanke, jag vill bara ha ett par starka armar. Eller, nu ljög jag. Självklart får jag upp en bild i huvudet på någon som finns där, men jag vet inte. Det blir nog ändå ingenting, så det är lika bra att vara öppen för annat.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Är detta denna J du har skrivit om- han kan väll inte skriva på en blogg. Vilken jag skulle vilje se hur den såg ut- HA;ha

kram

2008-05-16 @ 18:31:21
Postat av: Helena

Jag kanske borde ha varit tydligare.



"Observera att det precis som vanligt inte är elefanten på bilden som har skrivit... förlåt, som inlägget handlar om."



Och det handlar inte heller om J. Jag tror inte jag skulle vilja ha honom om jag fick honom nu. Jag vill däremot ha det vi en gång hade.

2008-05-16 @ 18:45:38
URL: http://hella.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0