IT- chefernas Natt

Olog har bjudit med mig på IT- chefernas Natt, som går av stapeln idag. För er som inte är invidga är detta "En fest där TDC hyllar yrkeskåren som möjliggör all modern kommunikation", om man ska sno deras egna ord vilket jag tycker att man ska. Det bjuds på mat, dryck och underhållning och jag kan säga att varken jag eller Olof går dit för att mingla. Vi går dit för att det är just mat, dryck och underhållning, och sen kan vi ha roligt själva utan att knyta massa kontakter.

Det där med underhållning har jag klurat över, men har nu äntligen fått se inbjudan. Det är någon musikakt - Ethan Xiphias med hemligt gästband, men honom har jag aldrig hört talas om. Förhoppningsvis är han riktigt duktig. Utlåtande kommer. Den andra underhållningsakten är - till min förvåning- Sveriges nya kelgris Björn Gustafsson. Det är inte helt illa, och jag känner mig extremt nöjd med att jag tackade ja till Olofs inbjudan. Kvällen kommer nog bli riktigt trevlig. Jag önskar dock att jag hade klätt mig i något roligare än den lila klänning jag har på mig nu.



Foto: Lotta Imberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0