Som att titta i spegeln

Tänker bjussa på några bilder av mig själv. Bilder som inte sett solens strålar på många år. Bilder som kanske egentligen inte borde visas upp för allmänheten, men som jag nu tänker visa ändå.





I Tunisien, sommaren 2005. Den gyllene sommaren när livet var lite enklare. Och när Kärleken spelade huvudrollen.





Hultsfred sommaren 2005. Flickan till höger bör du känna igen som Marielle - om du följer min blogg, vill säga.





Väldigt många år sedan. Lucia på dagis. Du hittar mig i mitten av bilden. Tänk vad söt jag var. Vad hände?





Hur gammal är jag här? Sjutton, kanske. Leker med kusinen och fotar många mörka bilder.





Ayia Napa 2004. Helt sanslöst vad fort tiden går.





Det är alltid kul att leka med utseendet. Det här är jag, men bara för en bild. Inte som en livsstil.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0