Klipp till!

Jag tror bestämt att det börjar bli dags för fröken Nilsson att uppsöka en frisör. Jag kllipper mig inte särskilt ofta, senast var för ganska exakt ett halvår sedan. Som tur är har jag rätt bra hårkvalité, så det ser faktiskt inte så slitet ut som det kanske borde göra. Det enda som händer är att det blir längre. Fort.

Sedan förra året klipper jag mig hos No Limits på Torkel Knutssongatan på Söder. Min frisör är grym, men hon har precis gått på mammaledighet. Så jäkla typiskt. Men de har väl andra som är duktiga också. Tråkigt nog har de höjt priserna, men 550 spänn för en klippning är ändå inte farligt dyrt. Inte för en salong där en av frisörerna kommit på andraplats i tävlingen Årets frisör. Och speciellt inte med tanke på hur sällan jag klipper mig...

Ska nog ringa för en tid nu innan sommaren, så att man blir lite fin lagom till semestern.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0