Man kan tycka

Man kan tycka att det är en bra idé att gå och lägga sig när man sitter och gäspar och klockan är över 23:00. När man i sömnen stängde av alarmet imorse, så att man försov sig och vaknade av att man fick ett sms en och en halv timme senare, vilket är ett bevis på att sömnen faktiskt behövs. När det inte finns någon egentlig anledning att sitta uppe och glo - om inte anledningen är att diska, men let´s face it: vem fan gör det vid den här tiden på dygnet? När den enda sidan man surfar runt på är Aftonbladet, vilket man gjort de senaste två timmarna. Det finns knappast något nytt att läsa om där.

Så varför går jag inte och lägger mig? Bra fråga. Kanske för att jag inte vill att dagen ska ta slut?



Kommentarer
Postat av: Bossen

Jag är lika dan. Jag kan sitta framför datorn och bara slösurfa bort kvällen, för att sedan upptäcka att det långt efter läggdags. =)

2008-05-27 @ 23:36:58
URL: http://bossen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0