Millionaire bitch

Har jag nämnt att jag och Ingela har börjat spela på Lotto tillsammans? 170 spänn var under en tioveckorsperiod. Det tycker jag är ett rimligt pris. Vi kommer ju få tillbaka de pengarna när vi vinner alla härliga miljoner som utgör Drömvinsten. För vinna är jag övertygad om att vi kommer göra. Ok, kanske inte miljoner, men vi borde i alla fall lyckas vinna tillbaka insatsen.

Känner mig dock redan som en miljonär. Detta trots att jag vet hur liten chansen är att vinna, det upplyste J mig om. Men chansen ökar ju betydligt än om man inte spelar alls. Och som sagt, vi har ju tio veckor på oss.

Kanske är jag en Rich bitch efter sommaren.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0