Nästa måste- köp

Jag måste köpa mig en ny kamera. Den jag har nu är papaps gamla, som jag fick när han köpte en ny, och den har några år på nacken. Egentligen inget stort fel på den. Om man bortser från att det inte går att få till riktigt bra bilder inomhus (jag har provat med alla inställningar som finns och bilderna blir oftast gulaktiga och suddiga), och den är lite väl seg ibland. En bra digitalkamera (notera här att jag inte behöver någon värsting- grej, utan bara något som funkar och uppfyller mina enkla krav) behöver ju dessutom inte kosta så mycket idag. Så jag tror definitivt att jag ska slå till på en. Får ut och spana i olika butiker vad som finns på marknaden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0