Ny bikini

Köpte mig en ny bikini i fredags. Det var välbehövligt då min förra överdel gick sönder när jag var i Australien. Hade knäppt upp den när jag låg på Bondi Beach och solade, så att jag inte skulle få fula märken på ryggen. När jag sedan skulle knäppa igen den hade spännet på något sätt lyckats gå sönder.

Jag resonerade som så att det är smartare att köpa en ny bikini nu när säsongen fortfarande är ung, för om jag väntar ytterligare en månad lär det väl inte finnas något snyggt kvar i butikerna. Och om det är någonting som ger mig ångest så är det att handla badkläder. Jag vill ha något som täcker tuttarna, och inte halkar omkring på ett snöre och riskerar att glida isär som en gardin närsomhelst. Det är sällan jag lyckas hitta något jag tycker om.

Denna bikini i svart/orange var den som jag kom hem med. Inhandlad på Stadium, märket är Salming och den kostade 499:-. Onödigt dyrt, tycker jag som sällan vill betala mer än 149:-/del. Här fick man dock köpa båda delarna eller låta bli. Men än så länge är jag nöjd 8även om jag inte har använt den på riktigt än).  Förhoppningsvis håller sig ångesten borta.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0