Sista dagen hemma

Är hemma idag också. Illamåendet är nästan helt borta, och egentligen kanske jag hade kunnat pallra mig iväg till jobbet. Men jag valde att stanna hemma. Kände att jag behövde den här dagen också. Hellre en dag för mycket än en dag för lite.

Men i och med att jag mår helt ok har jag sagt till mig själv att jag måste åstadkomma något idag. Jag får inte sitta på rumpan i soffan och knappa på datorn och glo på tv. This is what I have in mind:

- Diska
- Städa
- Ge mig ut på en promenad i det härliga vädret
- Söka jobb

Det är faktiskt inte för mycket begärt, och jag har ju trots allt hela eftermiddagen på mig. Tror att jag ska trycka i mig lite lunch först, och sedan sätta igång. Uppdatering kommer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0