Alkohol i blodet

Är fortfarande på jobbet, och anledningen är inte att jag jobbar- jag medverkar i en avtackning av Ingela. Om man nu kan kalla det för det. Det tycker jag. Hon har fått ett jättefint halsband och blommor, och det bjöds på ost och kex. Nu är det bara alkohol som gäller, och jag vet ju att jag har lovat mig själv att inte blogga onykter. Men det skiter jag faktiskt i i kväll. Vet inte när jag kommer hem, jag vet bara att jag måste tvätta håret. Men det blir ett senare problem. I kväll handlar allt om att ha roligt. För Ingela kommer aldrig mer tillbaka hit. Vilket gör så ont, för hon är verkligen som en storasyster för mig. Det kommer hon alltid att vara. För hon är fantastisk.

Tillbaka till festen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0