Avslut på kvällen

Det blev taxi till Cliff Barnes, men när alla andra åt nöjde jag mig med att dricka något som var rött och mousserande. Dels var jag inte särskilt hungrig då jag hade tryckt i mig massa ost och kex, oxh dels hadej ag itne råd att äta. Kontot ekar ju rätt tomt, tyvärr. Men det var en trevlig kväll. Pratade några minuter med E, som ringde. Han tyckte attj ag skulle sätta mig på tåget hem, vilket han ju hade en peftoäng i. Pratade senare lite med Anders, som hade ramlat i trappan på jobbet och slagit sig i huvudet. Han satt på sjukhuset och väntade på att bli lagad. Hemskt.

Gick från CB strax efter midnatt, om jag inte minns helt fel. Fick dock vänta på massa tåg, så jag var inte hemma förrän ungefär en timme senare. Lite mer. Men kvällen var helbra. Och det beror itne på att jag blev kallad både för kontorets snyggastet tjej (av två oberoende karlar) och och för "gullet". Meningen löd "Hej då, Gullet" och så fick jag en kram.

Och nu är jag hemma, och jag förstår inte hur jag ska orka upp i morgon. Men med lite vilja så går det säkert.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0