Gott nytt år!

Många tror att Nyårsafton inträffar om nästan exakt en månad, sånär som på några dagar. Det är fel. Nyårsafton inträffade idag - i alla fall på mitt jobb. Sista november betyder årsbokslut, och då december månad börjar på måndag, var i dag sista dagen på vårat räkenskapsår.

Jag tror att vi lyckades på in nästan allt i systemet innan det stängde kl 17. Jag och min kollega hade i alla fall bokat in allting som skulle bokas in för flera veckor sedan, såvi slapp oroa oss. Det enda vi fokuserar på just nu är januariförnyelsen.

Nyår ska ju firas, och även om det gick väldigt lugnt till blev det några öl i baren. Och för att festa till det lite extra tryckte jag i mig några ostbågar också. Det blir ju liksom lite roligare då.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0