Hit the bed

Jag är alldeles för dålig på att gå och lägga mig på kvällarna. Det händer inte alltför sällan att jag sitter vaken framför dator eller tv alternativt somnar framför dessa, och sedan kommer i säng först långt efter midnatt. Det är med andra ord inte så konstigt att jag är trött nästan jämt. Och idag är inte något undantag - klockan är redan alltför mycket egentligen. Men jag tänker krypa ner under täcket nu, och hoppas att jag somnar innan halv tolv. Och även om det inte är det bästa jag kan åstadkomma, så får det ses som relativt bra. För jag kan ju alltid jämföra med igår, när jag somnade vid halv ett.

God natt.



Kommentarer
Postat av: Tobias

thanks :D hehe!

2008-11-19 @ 00:05:25
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0