Hon är rosa och jättevacker

Äntligen blommar min orkidé igen. Jag är inte så bra på att ta hand om mina blommor, glömmer att vattna och även om jag ser att de är väldigt hängiga gör jag ingenting åt saken. Men jag försöker att bättra mig. Och vad gäller min underbart fina orkidé har jag faktiskt varit lite ledsen över att den bara har blommat en enda gång, och det var när jag fick den. Det kan ha att göra med att jag bara häller på vatten och inte alls låter den stå i ett vattenbad, så som man ska göra. Men vad vet jag om det egentligen? Jag kan absolut ingenting om blommor.

Men nu blommar hon igen, min vackra orkidé! Och alldeles rosa är hon, vackrast av alla mina blommor.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0