If I don´t write this song someone I love will die

I morgon är det dags för nästa konsert. Turen har kommit till Hello Saferide. Annika Norlin är riktigt begåvad, men jag tycker nog bättre om henne på svenska (som Säkert!) än på engelska. Och även om jag gillar den nya skivan tycker jag inte att den håller lika hög klass som hennes debutplatta. Men det är väl så det brukar vara.

Planen för morgondagen är att möta upp E i trappan utanför Debaser Medis kl 20:00, för att sedan äta något där inne. De har en rätt bra meny med bra priser. Och deras cheesecake är gudomligt god. Det finns risk för att jag beställer en sådan i morgon. Don´t hold it against me.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0