Kompledigt på Stacken

Jag hade planerat en lugn hemmakväll igår, det vill säga popcorn framför tv:n. Så fick jag ett sms från E. Han tyckte att jag skulle följa med till Stacken. Den gamla klubben Kompledigt återuppstod för en kväll för att fira Nalens tioårsjubileum. Och även om jag hade sett fram emot min hemmakväll kunde jag inte motstå detta erbjudande. Speciellt inte som att E lyckades fixa upp oss på gästlistan så vi slapp prösja 150:- i inträde.

Och jag blev inte besviken på kvällen. Det var totalt 9 olika artister som uppträdde, och däribland Staffan Hellstrand, Kjell Höglund, Fredrik af Trampe, David Shutrick, Sanna Carlstedt och Johan Johansson - som även var värd för tillställningen. Och jag måste säga att jag tyckte bra om alla artister. Lite mindre bra om Staffan Hellstrand (han körde inte så bra låtar, tyvärr, och jag vet att han har bättre på lager). Men övriga ville jag bara ge en stor kram. Speciellt Kjell Höglund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0