Lägesrapport

Jag fryser. Jag tror bestämt att det är lite kyligare på kontoret idag än vad det har varit tidigare i veckan.
Jag är trött. Kan förklaras med att jag somnade på soffan igår och la mig i sängen kl 2.
Mitt hår är skitigt. Kan förklaras med att jag somnade på soffan igår och snoozade lite för länge i morse.
Jag har ont i foten. Så har det varit sedan i somras, så jag har vant mig.
Motivationen syns fortfarande inte till, trots att jag faktiskt letar efter den.
Hungern börjar göra sig påmind, och jag försöker att inte titta på de där bananerna som ligger framför mig. De vill jag ha på eftermiddagen.
Jag funderar på om jag ska ge mig ut i kylan på lunchen i alla fall, och kika lite i åtminstone en butik.
Även om jag inte sliter häcken av mig på jobbet, så kan jag inte förstå att högarna på mitt skrivbord inte krymper (och allra helst försvinner).
Jag har en låt som spelas om och om igen i mitt huvud. Magnus Carlson "Elin".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0