Mickes godisgömma

Min mage är som ett svart hål för tillfället. Jag kan stoppa i mig hur mycket saker som helst, det bara försvinner. Mättnadskänslan sitter bara i ett kort tag, sedan kommer suget efter mer. Idag har jag och min kollega mitt emot suttit och suktat efter chokladmoussetårta. Men någon sådan fanns ju inte i närheten.

Jag skulle bli glad om det visade sig att jag hade godis undanstoppat någonstans. Den där Gott&Blandat- påsen som gjorde mig sällskap igår behöver vi ju inte låtsas om... Mickes godisburk skulle inte sitta helt fel just nu. Men det är kanske bra att den befinner sig en tunnelbanestation bort. Jag menar, det vore ju elakt att trycka i sig allt hans godis.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0