Mina tänder

Jag var hos tandläkaren imorse, fick äntligen min väldigt eftertraktade och übersexiga bettskena. Som jag har väntat. Dessvärre var den varken midnattsblå eller ceriserosa, utan helt färglös och genomskinlig. Men det får väl fungera det med. Vad jag däremot ställer mig tveksam till är om jag verkligen kommer att använda den så ofta som jag borde (det vill säga hela tiden). Det kommer garanterat att ta ett tag innan jag får in snitsen med att sätta in den och ta ut den. Den sitter ju som berget när man väl har tryckt dit den.

För att det överhuvudtaget skulle bli någon bettskena var jag tvungen att göra ett avtryck av mina tänder. Detta fick jag sedan med mig hem. Inte visste jag att mina tänder ser sådär ynkliga ut.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0