One Tree Hill och Gossip Girl



One Tree Hill. En av mina favoritserier. Tittade inte på den förut, men nu har jag fastnat. Och jag är upprörd. Man kan inte ha en sådan cliffhanger som det var i dagens avsnitt. Lucas som ringer antingen Brooke, Lindsey eller Peyton och frågar om hon vill följa med till Vegas och gifta sig. Man får inte veta vilken tjej han ringer, då alla tre svarar i telefon. Och här sitter jag och måste vänta till nästa vecka för att få svar. Värdelöst.

Därför lägger jag min energi på Gossip Girl istället, en av mina andra favoritserier. Även den är spännande, och väldigt oförutsägbar. Och alla har så fina kläder. Och så är ju Chuck extremt trevlig att titta på, även om han är ett stort jäkla svin. Men vad spelar det för roll, jag tittar ju bara.



Kommentarer
Postat av: Denise

Jag älskar One tree hill!:D Jag tycker inte heller om sånt , jag har verkligen inget tålamod.



Gossip girl hatar jag däremot haha=P

2008-11-09 @ 19:56:06
URL: http://bdenise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0