SATC och skräck

Jag hade tänkt spendera den här kvällen i min ensamhet, försöka ta igen lite sömn och tid för mig själv som jag missade igår. Men Marielle hörde av sig, och kom senare över. Vi lagade mat och såg Sex and the city- filmen. Äntligen. Jag har aldrig varit något stort SATC- fan. Inte för att jag tycker att det är en dålig serie, utan bara för att jag aldrig har följt den. De avsnitt jag har sett har jag dock tyckt mycket om. Så filmen har legat högt upp på priolistan, men jag har ändå prioriterat bort den av någon anledning. Men inte längre. Nu har jag sett den.

Vi passade dessutom på att trycka i oss massa chips och popcorn. Jag känner mig extremt onyttig - men hey! Jag har ju faktiskt promenerat runt Råstasjön idag.
Och denna Alla helgona- natt bjöd även på en skräckfilm. The Grudge. Vi satt båda med kudde eller filt framför ögonen stora delar av filmen, och jag hoppas att jag kommer att kunna somna när det är dags för det. Jag älskar ju skräckfilmer, men ofta skrämmer de skiten ur mig.


     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0