Swedish Amateurs

Gårdagskvällen var mycket trevlig, även om det inte blev som jag hade tänkt från början. Stannade kvar i baren på jobbet och drack några glas vin, då det var Jessicas sista dag. Jag missade ju kalaset i torsdags för att jag var tvungen att gå på en arbetsintervju, och därför tyckte jag at tdet var på sin plats att ta ett sista glas med Jessica igår istället. Detta beslut resulterade i att jag inte hann gå på Systemet och jag blev onykter redan innan kl 20:00.

Mötte sedan upp Marielle och Micke och promenerade till Alcazar - som ju precis som Stacken hör till Nalen. Kvällens band var Swedish Amateurs, som jag inte har hört talas om tidigare. Efter lite efterforskande visar det sig dock att detta band medverkade i ett avsnitt av svenska Top Model. Ett avsnitt som jag faktiskt har sett.

Jag tycker att de var bra. Ösig musik, så som jag vill ha det. Och det glädjer mig att de verkligen hade tänkt till vad gäller scenkläder. De hade ett tema som alla följde, vilket jag diggar stenhårt.
Det var ett mycket bra initiativ från Marielles sida att vi skulle gå dit.

Och självklart fotade jag som en galning under kvällen.


     

     

     

  

     

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0