Upp till bevis

Ja du, Bettskenan, nu är det upp till bevis. Använde dig inte natten som gick, och se hur jäkla dåligt jag sov. Vaknade fler gånger än jag orkar räkna, och lyckades aldrig få till någon riktig djupsömn. Men nu ska du användas igen, och min förhoppning är att jag kommer att sova som ett litet barn och vakna utvilad. För jag vill fan i mig ha ett bevis på att de där tretusen kronorna inte är bortkastade.

Och nu i natt är det bara du och jag, Bettskenan. Ingen karl som ligger bredvid och knuffas. Och därmed dessvärre ingen som ser hur jäkla sexiga vi är tillsammans. Men det är alla andras förlust. För du och jag vet ju var vi har varandra. Så snälla, gör mig nu inte besviken. Visa för mig att det inte är en tillfällighet att jag har sovit så bra den senaste veckan. För det är tretusen spänn som det handlar om. Tretusen spänn och värk i huvud, nacke och käkar.

Du och jag, Bettskenan. Du och jag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0