Drömmar

Jag har drömt en himla massa i natt. Bland annat om det här:

- En gul och rosa filt som jag fick av min första pojkvän B (helt påhittat av min hjärna, den filten existerar inte)
- Min första laptop, som var knallrosa (den har heller aldrig existerat)
- Jag försökte skriva mitt mobilnummer på en lapp, men då det gick åt helvete tio gånger skyllde jag på att det var fel på pennan. Jag fick en ny penna, och då gick det jättebra.
- Jag drack drinkar med min vän Malin, som i verkliga livet är nykterist. Men inte i min dröm.
- Jag kunde flytta saker med hjälp av tankekraft.
- Jag festade med Rico från Nya tider. Han hade en vinröd glänsande kavaj på sig, och var jäkligt populär i stadens nöjesliv.
- Jag jagade Cinderella- båten
- Jag fastnade på en liten klippavsats, höll på att ramla ner, men fick sedan hjälp.
- Exet J var med där uppe i bergen, men han lyckades klättra ner. Jag valde att avstå, då det verkade lite väl farligt.
- Jag promenerade på en hängbro i paradiset.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0