Would you freak out if I said I liked you?

Annika var bra igår. Hon har ett väldigt eget uttryck på scen, och hennes rörelsemönster är mycket speciellt. Hon tog inte riktigt för sig i början, men trots att hon mest såg ut som en lycklig liten flicka med en gigantisk gitarr, ägde hon scenen. En annan flicka på scenen med en gitarr som såg ut att vara några storlekar för stor, var Andrea Kellerman aka Firefox AK. Och för att fortsätta namedroppa kan jag nämna att även Andreas Mattsson höll i en gitarr. Han är en gammal hjälte från Popsicle- tiden, och det var extremt roligt att se honom på scen.

De spelade The Quiz. Det var ett av de finaste ögonblicken igår.





Men jag tycker inte att det är ok att det tog nästan 40 minuter att hämta ut jackan ur garderoben när konserten var över.

Kommentarer
Postat av: Little Peaché

Sv: Åh vad spännande! Nytt jobb! Varför inte? Man måste våga ta språnget!

Jag har det så bra så! Lika kär som vanligt och skolan är underbar! Jag älskar verkligen att läsa juridik! De må låta träigt men det passar mig så himla bra!



kram på dig

2008-11-07 @ 12:09:30
URL: http://littlepeache.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0