You put the FUN in Funeral

Jag har 257:- kvar att leva på fram till lön. Detta är i första hand ett resultat av dyra tandläkekostnader. I morse försvann ytterligare 442:- på just det, och den här gången var det dags att kontrollera att bettskenan fungerar som den ska och göra en sista putsning av tänderna. Inte värt det. Jag tror att jag blir lurad.

Som tur är har jag inga dyra kostnader fram till tisdag, när pengar trillar in på kontot igen. Idag är det party på jobbet som gäller, i morgon är det spelkväll hos E och han står för alkohol och tilltugg, och jag har inga planer för lördag och söndag mer än städa och plocka i hemmet. På måndag ska jag tvätta, vilket jag har planerat enbart för att ldet är sista dagen innan lön. Så enligt mina beräkningar borde jag klara mig på de få slantar som jag har kvar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0