Baka kaka

Nästa söndag ska jag ha födelsedagsfika för släkten. Usch, jag tycker itne om att fylla år, och födelsedagsångesten börjar göra sig påmind. Men det är en helt annan historia. Det här inlägget handlar om kakor. Att ha släkten över på födelsedagsfika är alltid trevligt. Bortsett från att jag inte har någon kaffebryggare, så det blir alltid så att mamma och pappa får ta med sig sin. Men att ha släkten hos mig tycker jag om.

Tillbaka till kakorna. Jag hade faktiskt tänkt vara duktig och baka lagom till dess. Hembakat är ju alltid godare än köpekakor. Men vad sjuttsingen ska man baka? Jag är urdålig på sånt där, kan inga recept alls. Har inga recept. Du kanske har något som du har lust att dela med dig av?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0