Bloggjävel

Nu börjar jag bli lite lätt irriterad på bloggen. Den har strulat hela kvällen, och vägrar att samarbeta. Vad jag än försöker göra misslyckas det - oavsett om det är skriva ett nytt inlägg, kolla statistiken eller försöka lägga upp en bild i ett inlägg som ändå inte kommer att publiceras fast jag trycker på den knappen. Sådant kan jag störa halvt ihjäl mig på. Jag tycker att det bara ska funka.

Så nu när ingenting funkar, känns det som att hela min söndagskväll är förstörd. Så ska man kanske inte tänka, men det är så jäkla frustrerande när man försöker ladda upp bilder till ett inlägg i över en timme, och det inte fungerar. Mest av allt vill jag bara skrika massa fula ord och svordomar. Men det gör jag inte. Istället försöker jag igen, och igen, och igen, och igen, och igen... Och det är väl därför det här inlägget till sist gick att ladda upp.



Kommentarer
Postat av: Frida

sv: ja, jag hade tur i oturen ;P

2008-10-12 @ 21:44:53
URL: http://g00.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du är inte ensam om att bloggen varit konstig. Man blir ju smått irreterad.



Ja hon har ju det, hon ser ju ut som en helt annan person eller vad tycker du?

2008-10-12 @ 22:21:47
Postat av: Denise

Du är inte ensam om att bloggen varit konstig. Man blir ju smått irreterad.



Ja hon har ju det, hon ser ju ut som en helt annan person eller vad tycker du?

2008-10-12 @ 22:22:17
URL: http://bdenise.blogg.se/
Postat av: Denise

Precis, jag tänkte desamma!

2008-10-12 @ 22:44:01
URL: http://bdenise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0