Den närmsta veckan

Det är lustigt hur man ibland inte har någonting i kalendern, medans den andra gånger är så fullbokad att man knappt hinner med att andas. Just nu är jag i det andra stadiet. Nästan i alla fall. Hela den här veckan har varit full med aktiviteter. Enda dagen jag inte hade något var igår. Men så här ser min närmaste vecka ut.

Idag: Träffa M. Vet inte riktigt vad vi gör, men han har varit på chefsutbildning i tre dagar och är ganska trött i huvudet. Så det blir inte party.

Lördag: Rida på förmiddagen, som vanligt. På kvällen blir det utgång med Marielle, Nilo och några andra tjejer.

Söndag: Då ska jag inte göra någonting, och jag hoppas att det inte dyker upp något kul heller. Har bara tänkt att se massa repriser av serier som jag har missat under veckan som har gått.

Måndag: Ut och öla med två kollegor från jobbet, för att fira av den ena som slutar om några veckor. Det kan bli hårt.

Tisdag: Håkan Hellström på Cirkus med E. Jag skulle inte bli förvånad om denna kväll även innefattar en öl efteråt.

Onsdag: Håkan Hellström på Cirkus med Marielle. Kanske blir det en öl även den här kvällen, om jag orkar.

Torsdag: Har inte någonting inplanerat, men jag har hört om N har lust att ses då. Förslaget var att ta en öl. Kommer det att känans lockande...?

Fredag: Ledig! Det är ju dag före röd dag, och då jobbar man inte i försäkringsbranschen. Men jag ska tvätta mellan 11-15, så det blir inte till att ligga på latsidan. Detta är den andra dagen som är på förslag hos N.


Jag undrar hur jag ska orka med. Får ha numret till Larmcentralen på speed dial, tror jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0