Fredagsmys

Marielle har precis lämnat det Nilssonska hemmet. Vi lagade lax i apelsinsås med ris och sallad. En av mina favoriträtter, som jag har fått med mig hemifrån päronen. Lagar den tyvärr extremt sällan numera. Borde bli bättre på det. Förutom det vanliga skvallrandet såg vi även Idol samtidigt som vi tryckte i oss mangosorbetglass. Vi är båda eniga om att lilla Johan borde åka ut. Men jag tror att han kommer att hänga kvar länge.

Det har varit en perfekt fredagkväll. Precis vad jag har orkat, då sjukdomen inte helt har lämnat min kropp. Ett par glas vin - jag kommer att sova gott. Borde väl egentligen lägga mig omgående, men jag vill inte riktigt än. Det är ju trots allt fredagkväll.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0