Ingen rolig morgondag

Ingela måste vabba imorgon, så det blir receptionen för mig hela dagen. Bara det kommer inte att bli populärt hos min chef. Jag har ju varit borta några dagar nu, och måste egentligen jobba ikapp en hel del. Plus att jag har en tjej som jag håller på att lära upp. Jag har inte tid att sitta i receptionen, men så får det bli (vilket jag egentligen inte har något emot då jag trivs där).

Men mer problem komemr att uppstå när jag berättar för min chef att jag måste till läkaren på förmiddagen. Ja, egentligen är det en arbetsintervju, men det tänker jag inte berätta. Och jag kommer inte bli mer populär när jag i samma andetag meddelar att jag ska till tandläkaren på tisdag. Det vill säga nästa intervju. Jag fasar för det. På riktigt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0