Manlig eskort

Åh, jag är så generad. Det ringde en karl som ville teckna en försäkring för sitt enmansföretag. Då ingen svarade när jag försökte koppla, berättade jag lite om vår olycksfallsförsäkring för företag, organisationer och föreningar, som är populär bland mindre företag. Han sa att han jobbade med något väldigt ovanligt, och när jag frågade vad sa han att jag kunde gå in på nätet och kolla. Ofta händer det att jag inte helhjärtat lyssnar på vad de säger, utan bara lyssnar med ett halvt öra. Så var det den här gången. Därför reagerade jag inte på vilken internetadress han uppgav förrän det var för sent och jag hade tryckt på enter.

Killen är manlig eskort, och sidan som höll på att laddas på min dator kändes inte helt ok att titta på när man är på jobbet. Han fick något annat samtal, och sa att han skulle ringa upp. Själv stängde jag ner sidan fort som fan. När han ringde upp igen var det första han frågade om jag gillade sidan. Och när det komemr till såna saker är jag extremt pryd. Jag sa bara snabbt att det inte hade funkat, och kopplade honom vidare. Till någon som inte svarade igen. Då sökte jag på min kollega, för jag ville itne prata med den här killen mer. Det var för jobbigt.

Och nu sitter jag här alldeles illröd i ansiktet och tycker att det är jättegenant. Usch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0