Mingel på Stureplan

Får jag välja går jag helst ut på Söder. Men ofta om någon annan får välja, och om det är flera personer och jag är ensam, blir det Stureplan. Jag är inte så förtjust i ställena därikring, även om jag skulle ljuga om jag sa att jag aldrig har kul när jag väl är där. Det krävs bara lite mer för att det ska bli lyckat.

Ikväll får jag inte välja ställe. Och då blir det Stureplan. Det har pratats om Hotellet, men jag vet inte om det är helt klubbat. Det stora kravet är att det inte ska vara något inträde, för i såna fall går halva kvällsbudgeten åt till detta. Det ksotar ju numera ca 150:- bara att komma in på tex Solidaritet. 160:- för Spy Bar. Lägg där till en garderobsavgift på minst 20:-. Hutlösa priser och inte alls värt det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0