Nytt är läskigt

Jag är lite halvt allergisk mot förändringar. Sådant är skitläskigt. Som nu till exempel, vad gäller min jobbsituation. Jag var på en andra intervju på Lidl:s huvudkontor idag. Det kändes som att det gick rätt bra, men man vet ju aldrig. Men det var också det här som var den enkla biten. Om det nu skulle vara så att de vill ha mig blir jag rädd. Rädd för det okända, rädd för att jag inte kommer att göra ett bra jobb. Rädd för attj ag ska tycka att jag gör ett bra jobb, men att de inte håller med. Jag vet vad jag har där jag är nu. Men jag vet inte vad som finns på andra sidan. Det är skitläskigt. Jag hatar sånt. Jag vill inte tvingas välja.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0