Snoriga dagar och hostiga nätter

Idag blir det inget jobb för mig. Det är inte så att jag har semester eller något, utan det är en elak förkylning som är orsaken. Har känt mig risig hela veckan, men igår när jag även började hosta som en galning kände jag att det inte funkade längre. Så det var bara att gå hem vid lunchtid.
Och att gå till jobbet idag vore bara dumt. Mycket bättre att ligga under en filt i soffan och titta på massa dåliga serier hela dagen. Eller så kan jag göra ett försök att städa lite, när jag ändå är hemma. Men är man sjuk borde man egentligen slippa sådana saker. En sak är i alla fall säker. Jag kan gå runt i min pyjamas hur länge jag vill. Yeah!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0