Spider webs

Jag fångade en spindel på mitt köksgolv. Stor och svart var den. Det är inte längesedan som jag fångade en spindel inne i rummet. Den var brun, så det var inte samma spindel som kommit tillbaka för att hämnas att jag kastade ut honom genom fönstret.

Som bekant lider jag av spindelfobi. Jag är rent ut sagt livrädd för dem. Lösningen har alltid varit att jag ropar på någon av föräldrarna, så får de ta hand om spindlar som jag hittar inomhus. Har föräldrarna inte varit hemma har jag satt ett glas över spindeln, så har de fått ta hand om den när de kommit hem.
Den lösningen går inte längre. Nu är jag själv, och får då lösa problemen på egen hand. Och jag lyckades fånga även denna lilla fuling och kasta ut honom genom fönstret. Känner mig mycket modig, men nu undrar jag ju självklart om det finns fler spindlar i mitt hem. Man kanske ska ringa Anticimex...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0