Stureplanskatten

Igår var vi de coolaste katterna vid Stureplan. Idag är jag bara bakis och illamående. Kvällen var väldigt lyckad. Vi började med några drinkar på Hotellet och fortsatte sedan till East. Jag vill inte tänka på hur mycket alkohol det blev, men tillräckligt mycket för att jag skulle lyckas hälla ut massa öl över mig själv. Min jacka är idag nästan lika bakis som jag själv.

Jag tror att jag och Marielle var sist ut från East. Detta beror nog på att vi satt inne på golvet på toaletten i en evighet. Jag mådde inte så bra, och hade verkligen inte behövt den där sista ölen. Men man lär sig aldrig. Kanske hade det varit bra om jag hade spytt, då hade jag i alla fall mått bättre idag.

Kvällen i bilder:


        

        

        

       






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0