Surdegar

Jag kan ibland vara lite seg på att få saker gjorda. Jag skjuter och skjuter på dem så att det till slut blir löjligt. Nu har jag två stora surdegar som jag verkligen måste göra något åt.

Batteriet i min bankdosa är nästan slut. Den har skrikit på mig ett bra tag nu, och jag misstänker att den kan dö när som helst. Inte bra om det händer när jag ska betala räkningar. 

Den andra surdegen är mitt id- kort. Det gick ut i november förra året. Det är snart ett år sedan. Anledningen till att jag inte har förnyat det är att jag vill ha en bra bild den här gången. Och jag har inte känt mig tillräckligt snygg för att gå och fota mig. Och de dagar som jag ahr känt mig snygg har jag inte haft en tanke på det. Detta är aledningen till att jag går runt med mitt pass i väskan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0