I väntan på Prinsen

E är i London över helgen med två tjejpolare. Tro nu inte att jag är svartis eller något sådant - den ena tjejen är lesbisk och den andra är i och för sig en gammal flamma, men hon har ett stadigt förhållande nu. Men jag saknar honom. Det finns mycket som vi måste prata om, även om mycket just nu är upp till honom. Men faktum kvarstår, och det är att jag just nu vill krama honom. Sitta tätt intill i soffan och ha myskväll framför tv:n. Bara vara.

Istället sitter jag här alldeles själv. Snorig och jävlig. Så även om han hade varit hemma i Svea hade jag väl inte träffat honom, då jag borde hållas inlåst tills jag blir frisk. Lika bra att han är där han är. Men när han är tillbaka vill jag träffa honom så snart som möjligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0