Vem är tjuven?

Jag har panikstädat i nästan en timme, men nu är jag rätt så klar. Jag orkar inte göra mer i alla fall. M kommer över vilken minut osm helst nu, och planen är laga mat och hyra film. Det är ungefär vad vi gamlingar orkar med denna fredag. Dessvärre är ju mitt förråd på enkla, bra recept väldigt begränsat, så jag hoppas att han har något i rockärmen. Om inte annat får vi väl improvisera.

Jag hoppas att han har med sig en vinare, för jag upptäckte till mitt stora förtret att jag bara har rödtjut hemma, och det dricker jag inte. Var övertygad om att jag hade en flaska vitt, men det visade sig vara fel. Om ingen har varit och snott den, vill säga. För jag har inte druckit upp den. Tänk att man inte får ha något i fred.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0