Avstämning

Dret har gått två och en halv timme, och vad har jag åstadkommit hittills? Inte så mycket som jag borde ha hunnit med, men jag kan ändå pricka av några saker på min lista.

- Har betalat räkningar - och fört över 3000 spänn till sparkontot. Äntligen får man en chans att spara lite igen. Har varit alldeles för många stora utgifter på sistone.
- Har diskat. Det var i och för sig inte så mycket att diska, men det är tomt på diskbänken i alla fall och det är det som räknas.
- Har ätit lunch. Spenatsoppa, som jag gjorde igår. Jag skulle kunna äta den en vecka i sträck, så god är den.
- Har impregnerat ett par mockaskor som jag köpte i våras och aldrig tidigare har använt. Men de är perfekta att ha nu när hösten är här, och då kan det även vara bra att gå loss på dem med impregneringssprayen innan. Detta medför dock att jag inte kan gå in på toaletten, om jag nu inte vill riskera att bli hög på impregneringsångorna.
- Har börjat plockal ite bland mina saker. Ett förberedande moment inför dammsugningen.

Fler uppdateringar kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0