Duktiga lilla flicka

Något jag tycker om med mig själv är när jag övervinner mina egna rädslor och fobier. Inte för att det händer särskilt ofta, men ibland lyckas jag faktiskt. Den här gången är det de jäkla ögondropparna som jag har besegrat. Duttade med dem imorse, och efter att ha sjåpat mig lite gick det faktiskt rätt bra. Det var ju inte alls något märkvärdigt.

Dock är detta en procedur som man bör göra fyra gånger om dagen. Och tanken har slagit mig flera gånger idag att jag borde dutta igen, men jag har skjutit på det. För att jag fortfarande tror att det är obehagligt. Så all cred jag gav mig själv imorse kan jag ju kasta ut genom fönstret nu. En gång mesig och sjåpig, alltid mesig och sjåpig?

Äh, skit i att jag bara har lyckats en gång idag. Jag är fan glad för det lilla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0