En söndag i reprisernas tecken

Jag borde ju ha lärt mig vid det här laget att även om jag ställer klockan tidigt en söndag, så går jag inte upp förrän tidigast kl 11 i alla fall. Jag måste sluta upp med de dumheterna.

Funderar över hur jag ska fördriva dagen. Städa lite skulle ju inte vara helt fel. Kanske ta en promenad. Har dock inte tittat ut än, så jag har ingen aning om hur vädret är. Måste även ta mig till affären och inhandla lite mat. Ska bara komma på vad jag vill äta idag. Har en tanke om lax med sallad.

Men nu har jag fastnat framför reprisen av Idol. Missade första avsnittet, så jag tänkte se klart det innan jag rullar igång dagen. Sedan ska jag bara se till att jag inte fastnar framför tv:n...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0