Ett steg är bättre än inget steg

Jag har, tro det eller ej, fått arslet ur vagnen och köpt ögondroppar på Apoteket. Mycket duktigt, tycker jag själv. Men trots att det nu är flera timmar sedan dessa ögondroppar inhandlades, har jag ännu inte ens öppnat förpackningen. Jag tycker att det är extremt obehagligt att droppa in sånt där i ögonen. Peta bort ögonfransar, mascaraprickar, flugor eller liknande är inga problem. Jag kan gräva hur mycket som helst. Men att droppa dit vätska som inte hör hemma där - nej tack. Någonstans måste jag dra min gräns.

Egentligen har jag väl ingen rätt att sitta och hylla mig själv när jag inte vågar använda mig av grejerna i alla fall. Men jag tycker faktiskt att jag är duktig.

Kommentarer
Postat av: Alisa

haha aa precis!

2008-09-11 @ 16:13:43
URL: http://alisagonzalez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0